sob.. lip 27th, 2024

Piekarnik retro – elegancja i technologia

kuchnia firmy lofra
Fot: materiały producenta

Rynek sprzętów AGD rozwija się bardzo dynamicznie. O naszą uwagę walczy wielu producentów, których znamy od kilku dobrych lat. Co jakiś czas pojawia się jednak ciekawa nowość, o której warto napisać. Wydaje się, że w taki sposób można określić firmę Lofra, która rozwija się w dość niszowym segmencie stylowych piekarników retro.

Nie każdy kocha nowoczesność i futurystyczny wygląd. Mimo tego, że design zmienia się wraz z czasem, to stale przybywa osób, które są wierne produktom o dość prostym, minimalistycznym designie, które mają po prostu robić swoje, a więc – w tym przypadku – umożliwiać korzystanie z funkcji piekarnika. Jeśli zależy Wam na takich urządzeniach, zapoznajcie się z ofertą firmy Lofra.pl, która już na dziś dzień oferuje dwie główne grupy swoich produktów.

Piekarniki Lofra

Lofra Dolcevita to linia produktów, dzięki którym możemy urządzić w zasadzie całą kuchnię. Od piekarnika, przez lodówkę, aż po okapy i zmywarki. Producent, który ma swoje korzenie we Włoszech, opisuje te produkty jako pewnego rodzaju połączenie funkcjonalności z estetyką. Sprzęty tworzone są w taki sposób, aby ich pozytywny odbiór był ponadczasowy. Lofra nie patrzy na to, czy w danym sezonie były modne – na przykład – odcienie zieleni czy metalicznego srebra. Znajdziecie tu kolory, które będą uchodziły za modne przez więcej niż jeden-dwa sezony. W założeniu producenta – o wiele dłużej. Jako osoba, która nie zawsze lubi podążać za trendami, podoba mi się taka polityka firmy.

Ciekawie wyglądają też urządzenia z linii Flexo. Są to piekarniki do zabudowy w dwóch różnych wersjach różniących się między sobą rozmiarem. Producent chwali się dziewięcioma wbudowanymi programami pracy oraz panelem touch control. Producent stawia na prowadnice teleskopowe, stalowe ruszty i wykonane z trójwarstwowego szkła drzwiczki. Miłym akcentem jest też zastosowanie w piekarniku emalii typu „easy to clean”, dzięki której łatwo utrzymać kuchenkę w czystości.

Materiał promocyjny partnera

Powiązane