Czy naprawa smartfonów Apple musi być droga?

logo apple
Fot: Pixabay
Sponsored

Przyjęło się uważać, że naprawa telefonów Apple kosztuje sporo. Cóż, nie zawsze jest to prawdą. Zatem, od czego zależy wysokość rachunku, jaką zobaczymy po zakończonej naprawie urządzenia?

Naprawa Apple po kosztach?

Nowoczesne telefony są piękne. Szklana obudowa, dobrze zaakcentowane krawędzi, duży ekran i świetne aparaty to tylko kilka ich atutów. Warto jednak mieć na uwadze, że wszyscy główni producenci, którzy są obecni na rynku, borykają się z tym samym problemem: niewielką wytrzymałością urządzeń na uszkodzenia mechaniczne. Apple nie różni się na tym polu od tego, co oferują konkurenci producenta, którzy związani są z ekosystemem Androida.

Co to oznacza dla typowego użytkownika? Konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów w razie uszkodzenia, o które naprawdę łatwo. Na szczęście, naprawa telefonów Apple nie musi być droga. Wymiana szybki w iPhone to problem, z którym użytkownicy muszą mierzyć się dość często. Telefony tego producenta mają zamkniętą bryłę obudowy, co oznacza, że typowy użytkownik nie ma do niej dostępu.

Tutaj z pomocą może nam przyjść dobry serwis, który na życzenie klienta wymieni baterię w naszym telefonie z logo nadgryzionego jabłka na obudowie.

Po czym poznać dobry serwis Apple?

Przede wszystkim, po czasie realizacji zamówienia oraz udzieleniu gwarancji na wykonaną usługę. Na przykład warszawski punkt serwisowy, iDoIt, zapewnia trzymiesięczną gwarancję na wymienioną w telefonach Apple szybkę. Firma chwali się też szybkim czasem realizacji usług, który może mieścić się nawet w dwudziestu minutach.

Jeśli Wasz telefon nie cieszy się już oficjalnym wsparciem technicznym od Apple, bo jego gwarancja przestała obowiązywać, warto wiedzieć, że dobre serwisy wykonują także naprawy pogwarancyjne. Mając na uwadze bezpieczeństwo użytkownika, które zwłaszcza teraz, w dobie pandemii, odgrywa szczególnie duże znaczenie, powinniście docenić też firmy, które zapewniają usługę kurierską Doorto-Door.

Całość działa w prosty sposób: u kuriera nadajecie paczkę z uszkodzonym urządzeniem, a po zakończeniu naprawy, jest ona dostarczana do Waszych rąk. To wszystko bez wychodzenia z domu, z zachowaniem bezpieczeństwa, które ma obecnie tak duże znaczenie. Dobrze, jeśli firma nie ogranicza się tylko i wyłącznie do naprawy iPhone’ów. Apple ma w swojej ofercie wiele innych urządzeń, które czasem mogą wymagać pomocy doświadczonej firmy, na przykład iPady, MacBooki czy produkty z rodziny iMac.

Jeśli serwis naprawczy oferuje wsparcie dla tak wielu usług, to można domyślać się, że pracują w nim fachowcy, którzy znają się na rzeczy.

materiał sponsorowany, opracowanie własne