W połowie 2018 roku rozpoczęło się partnerstwo firmy TP Vision (odpowiedzialnej za telewizory marki Philips) i Bowers & Wilkins, która okazała się wielkim przełomem na rynku telewizorów. Dzięki temu powstała seria OLED+ która charakteryzuje się wysokimi standardami wyświetlanego obrazu, jak i dźwięku.
Dalsza współpraca potwierdzona
Bardzo cieszy fakt, że współpraca ta będzie trwała dłużej, czego efektem będzie rozszerzenie produktów o kolejne obszary. Na drugą połowę tego roku przewidziano, że do sprzedaży trafią telewizory OLED+, które swoją premierę miały lata temu. W dodatku nie zapomniano także o modelach LCD przeznaczonych dla mniej wymagających osób. To dość ciekawy kierunek w rozwoju rynku, który może sporo namieszać w branży.
Wszystkie telewizory z technologią OLED+ będą wyposażone w autorską technologię Philips Ambilight oraz system audio od Bowers & Wilkins. Już obecne, dostępne na rynku urządzenia, zgarniały sporo przychylnych opinii. Doceniono między innymi 65-calowy model Philips OLED+ 984, który został uznany za przykład nowatorskiego telewizora o wyjątkowych parametrach i designie. Fakt faktem, był (a właściwie to wciąż jest) to bardzo ciekawy produkt z wyższej półki.
Czynnikiem, który wpływa na partnerstwo obydwu firm jest ich wieloletnie doświadczenie. Jak powiedział CEO TP Vision Europe, Kostas Vouzas:
Jestem przekonany, że wraz z premierą pierwszych modeli powstałych we współpracy z Bowers & Wilkins zmieniliśmy rynek telewizorów. Zarówno wtedy, jak i teraz przy okazji prezentowania kolejnych urządzeń, udaje nam się wyznaczyć nowe standardy w obszarze parametrów oferowanych przez współczesne telewizory. To przełomowe partnerstwo dwóch liderów działających w różnych dziedzinach i jestem przekonany, że nasze produkty będą nadal zdobywać uznanie konsumentów. Cieszę się, że możemy kontynuować tę współpracę.
Współpracę docenia też Geoff Edwards z Bowers&Wilkins:
Współpraca z TP Vision stanowi idealny przykład tego, jak potrafimy łączyć nasze osiągnięcia z doświadczeniem innego lidera rynkowego, definiując na nowo oczekiwania wobec dostępnych na rynku urządzeń RTV. Jesteśmy niezmiernie dumni z sukcesu, jaki udało nam się dotychczas osiągnąć w segmencie telewizorów i cieszymy się na dalszą współpracę z TP Vision.
Pozostaje mieć nadzieję, że efekty wspólnych działań podejmowanych przez te obie firmy zostaną docenione przez możliwie jak największy krąg odbiorców. Będzie to jednocześnie dla obu marek dość wyraźny znak świadczący o tym, że zmierzają one w pożądanym kierunku 🙂
Marcin Surmacz, Techtoiowo.pl
Od dziecka ciekawią mnie technologie, jakie nas otaczają (tj. komputery, telefony itp.). W wolnym czasie uwielbiam słuchać muzyki, oglądać filmy i seriale. Recenzowanie sprzętu, czytanie i pisanie newsów o nowinkach technologicznych jest poniekąd moją pasją, którą staram się realizować w różnych miejscach.